|
DENUMIREA OPȚIONALULUI |
NUMELE PROF. PROPUNĂTOR |
TIPUL OPȚIONALULUI PROPUS |
ARIA CURRICULARĂ |
CLASA |
|
|
Rădăcini
latine în cultura și civilizația românească |
Hartingher
Mihaela |
Opțional
integrat |
Om și societate |
a V-a A |
|
|
Limba
română azi! Vorbim și scriem corect românește. |
Borțun
Alina-Elena |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a V-a B |
|
|
Tehnologii
culinare-alimentație sănătoasă |
Pârvan
Anca- Nicoleta |
Disciplină
nouă |
Matematică
și științe |
a V-a C |
|
|
Elevul-
interpret al textului literar |
Stanciu
Carmen |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a V-a D |
|
|
Copilăria
în povești și culori |
Cerbu
Mariana-Gabriela |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a V-a E |
|
|
Aspecte
ale limbii române în operele literare |
Comorașu
Aura |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VI-a A |
|
|
Matematica
în viața cotidiană |
Pascu
Ion |
Disciplină
nouă |
Matematică
și științe |
a VI-a B |
|
|
Valorificarea
folclorului în zona Sascut |
Sandu
Ionela |
Disciplină
nouă |
Om și societate; Arte |
a VI-a C |
|
|
Valorificarea
folclorului în zona Sascut |
Sandu
Ionela |
Disciplină
nouă |
Om și societate; Arte |
a VI-a D |
|
|
Tipuri
de texte |
Comorașu
Aura |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VII-a A |
|
|
Literatură, teatru
și film-mijloace de comunicare artistică |
Comorașu
Aura |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VII-a B |
|
|
Rădăcini
latine în cultura și civilizația românească |
Hartingher
Mihaela |
Disciplină
nouă |
Om și societate |
a VII-a C |
|
|
Lectură
și scriere creativă |
Cerbu
Mariana- Gabriela |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VII-a D |
|
|
Tipuri
de texte |
Comorașu
Aura |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VIII-a A |
|
|
Matematica
în viața cotidiană |
Pascu
Ion |
Disciplină
nouă |
Matematică
și științe |
a VIII-a B |
|
|
Rolul
gândirii laterale în interpretarea textului literar |
Stanciu
Carmen |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VIII-a C |
|
|
Tipuri
de texte |
Cerbu
Mariana- Gabriela |
Disciplină
nouă |
Limbă
și comunicare |
a VIII-a D |
|